Reklama

Materiał promocyjny

Funkcja sklepów stacjonarnych się zmienia. Jak dotąd główną ich rolą była sprzedaż, dziś zmieniają się w showroomy, do których przychodzimy przymierzyć, przetestować i omówić wybraną ofertę ze sprzedawcą. O tym, jak wyglądają stacjonarne sklepy przyszłości, możemy się dowiedzieć, odwiedzając Plusa i Polsat Box. Salony w całej Polsce przechodzą niezwykłą metamorfozę.

Estetyczna i funkcjonalna przestrzeń

Reklama

Nowe salony Plusa i Polsat Box wyróżnia nowoczesna estetyka wnętrza. Jasna, ciepła kolorystyka wprowadza klientów w świat innowacji, który jednocześnie jest światem wygodnym i przytulnym. To nie tylko miejsce dokonywania transakcji, ale przestrzeń, w której można poczuć się jak w domu.

Salony wyglądają niemal jak obiekt artystyczny.


Ta przestrzeń ma być wygodna i przyjazna klientom, ale również sprzedawcom pracującym w salonach. Ergonomiczne stanowiska zostały stworzone w taki sposób, by zapewnić im pełen komfort. Warto również wspomnieć, że przestrzeń Plusa i Polsat Box jest przyjazna dla czworonogów!

Optymalne rozwiązania dla każdego

W salonach znajdziemy wszystko: urządzenia, abonamenty, telewizję, internet... Podział salonów na konkretne linie produktowe, takie jak: Hity, Apple (w niektórych lokalizacjach), Internet, Na kartę, Telewizja, SmartDom, Akcesoria - telefony i zegarki - ułatwia nawigację klientom - umożliwia szybkie znalezienie poszukiwanej informacji i produktu. Ponadto w salonach dostępne są stanowiska, przy których można przetestować interesujące nas modele sprzętów, by przekonać się, który jest najlepiej dopasowany do naszych potrzeb. Każdy znajdzie optymalne rozwiązanie, gdyż w salonach Plusa i Polsat Box dostępne są zarówno budżetowe rozwiązania, jak urządzenia z najwyższej półki, jak i flagowe modele Samsunga czy urządzenia marki Apple. To doświadczenie niemożliwe do osiągnięcia podczas zakupów online, gdzie trudno ocenić rozmiar, funkcjonalność czy wygodę urządzenia. Profesjonalni i kompetentni pracownicy pomogą nam idealnie dopasować ofertę do naszych potrzeb. Sprzyja temu atmosfera miejsca. Klient może rozsiąść się w wygodnym fotelu, napić kawy. Może mieć także pewność, że otrzyma tyle czasu i uwagi, ile potrzebuje, by znaleźć najlepsze dla siebie rozwiązanie.

Kolejnym atutem jest multimedialna prezentacja oferty wyświetlana na ścianach i ekranach salonów. Klienci mogą błyskawicznie zapoznać się z aktualnymi nowościami i promocjami, zanurzając się w ofertę Plusa i Polsat Box. To więcej niż zakupy - to pełne wejście do świata telekomunikacji, rozrywki i nowoczesnych technologii.

Ekoinnowacje dla świadomych klientów

Inspirujące są również innowacje wprowadzone z myślą o ekologii. Salon Plusa i Polsat Box nie tylko prezentuje nowoczesność, ale i troskę o środowisko. Wprowadzenie e-podpisów, zastępujących te tradycyjne, brak materiałów drukowanych w duchu koncepcji paperless oraz użycie QR kodów na materiałach elektronicznych i ulotkach, by zachęcić do skorzystania z wersji online to kroki w kierunku minimalizacji zużycia papieru. To nie tylko wygoda dla klienta, ale także gest w stronę przyjaznej dla środowiska przyszłości.

Energooszczędność to kolejny filar nowej filozofii salonów.

W kontekście ponad 160 placówek działających średnio 10 godzin dziennie, to istotny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju. To także zgodność z długofalową strategią Grupy Polsat Plus, której celem jest promowanie ekologii i ochrony środowiska.

Warto podkreślić, że Grupa angażuje się w różnego rodzaju proekologiczne działania, m.in. poprzez współpracę ze Stowarzyszeniem Programu Czysta Polska czy usługę Plus Odkup, która umożliwia nie tylko właściwą utylizację niedziałających sprzętów, ale i daje szansę na drugie życie dla funkcjonujących urządzeń. Takie podejście do biznesu to nie tylko trend, ale także odpowiedzialność wobec środowiska.

Wizyta w salonie sieci komórkowej Plusa i Polsat Box to więcej niż tylko zakupy. To interakcja, immersja w świat oferty, doświadczenie estetyczne i ekologiczne. Nowoczesność wnętrz, przyjazne podejście do klienta i jednoczesna dbałość o środowisko sprawiają, że tego typu salony stają się miejscem, które chętnie odwiedzamy. To nie sklep, to showroom, który pozwala na bezpośrednie przetestowanie produktów i skonsultowanie wątpliwości z ekspertem. Jakość obsługi? Stale kontrolowana dzięki niezależnym ocenom wystawianym w Google.

Materiał promocyjny